عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1392
بازدید : 8202
نویسنده : وب سایت پی سی اید

برای اینکه بتوانیم یک عکس سیاه و سفید قدیمی را به بهترین شکل ممکن به رنگی تبدیل کنیم، هیچ نرم‌افزاری بهتر از فتوشاپ نمی‌تواند به ما کمک کند.اما کار کردن با نرم‌افزار قدرتمند فتوشاپ نیازمند ذهن خلاق و کمی آرامش و حوصله است تا بتواند بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان آورد.

ما در اینجا قصد داریم یک روش ساده را برای رنگی کردن تصاویر سیاه و سفید به شما آموزش دهیم که علا رقم سادگی، نتایج شگفت‌انگیزی را برای شما خلق می‌کند.



:: موضوعات مرتبط: آموزش فتوشاپ , آموزش نرم افزار فتوشاپ , تمرین های فتوشاپ , ,
:: برچسب‌ها: آموزش تصویری فتوشاپ , آموزش رنگی کردن عکس‌های سیاه و سفید با فتوشاپ , بهترین روش رنگ‌آمیزی عکس های قدیمی , روتوش عکس های قدیمی , رنگ کردن عکس قدیمی , آموزش فتوشاپ , رنگی کردن تصاویر سیاه و سفید , آموزش حرفه‌ای فتوشاپ cs6 , ایجاد طرح های زیبا با فتوشاپ , ترفندهای فتوشاپ , ,
تاریخ : سه شنبه 14 خرداد 1392
بازدید : 11182
نویسنده : وب سایت پی سی اید

همان طور که میدانید، نرم‌افزار های زیادی وجود دارند که می‌توان با استفاده از آن‌ها حجم تصاویر را بدون تغییر در کیفیت آن، کاهش داد. اما به جرئت می‌توان گفت نرم‌افزار فتوشاپ cs6 بهترین انتخاب برای این کار است.

 



:: موضوعات مرتبط: آموزش فتوشاپ , آموزش نرم افزار فتوشاپ , تمرین های فتوشاپ , ,
:: برچسب‌ها: کاهش حجم تصاویر با فتوشاپ , کم حجم کردن عکس بدون کاهش کیفیت , آموزش کاهش حجم تصویر برای وب , کد Html برای تصویر , آموزش فتوشاپ 13 , آموزش Photoshop cs6 , ترفندهای فتوشاپ cs6 , ذخیره تصاویر برای استفاده در اینترنت , استفاده از save for web… , ترفندهای جدید فتوشاپ , نرم‌افزار کاهش حجم عکس , ,
تاریخ : سه شنبه 14 خرداد 1392
بازدید : 3253
نویسنده : وب سایت پی سی اید
تاریخ : جمعه 3 خرداد 1392
بازدید : 3682
نویسنده : وب سایت پی سی اید

 پس از اجرای برنامه های آفیس 2013، کادر کوچکی به نمایش در می آید که پس از نمایش لوگوی نرم افزار، بسته میی شود و پس از آن به محیط نرم افزار وارد می شود.

اما در آفیس 2013،صفحه ای که پس از نمایش لوگو به نمایش در می آید با نسخه های قبلی فرق دارد. این صفحه (Start screen) اگر برای شما خوشایند نیست، می توانید از روش زیر آن را غیر فعال کنید تا پس از اجرای آفیس 2013 مستقیما وارد محیط برنامه شوید.

برای مشاهده ترفند به «ادامه مطلب» مراجعه نمایید.



:: موضوعات مرتبط: آموزش آفیس , word , سایر نرم افزارهای آفیس , ,
:: برچسب‌ها: آموزش آفیس 2013 , ترفند برای حذف صفحه شروع آفیس 2013 , ترفندهای آفیس 2013 , آموزش word 2013 , آموزش حرفه ای ورد 2013 , آموزش اکسل 2013 , حذف صفحه آغازین آفیس 2013 ,

همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 101
بازدید دیروز : 827
بازدید هفته : 928
بازدید ماه : 5625
بازدید کل : 549015
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com