عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 29 آذر 1392
بازدید : 6244
نویسنده : وب سایت پی سی اید

گاهی پیش می‌آید که با استفاده از IDM در حال دانلود کردن یک فایل هستید که نصفی از آن دانلود شده است ولی یک باره مشکلی برای ویندوز پیش می‌آید که مجبور به نصب ویندوز جدید می‌شوید؛ یا اینکه دسترسی به اینترنتتان قطع می‌شود و می‌خواهید در جای دیگر فایل را دانلود کنید. مطمئناً یک ضد حال عجیب به آدم دست می‌دهد چرا که باید زمانی که برای دانلود صرف شده مجدداً باید همان زمان را هزینه کند.

ولی در ادامه یک راه حل ساده وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن فایل های نصفه و نیمه دانلود شده خودتان را در سیستم های دیگر دانلود نمایید. برای این کار مراحل زیر را طی کنید:

 



:: موضوعات مرتبط: آموزش ویندوز , ویندوز 8 , ویندوز Xp،7 , آموزش اینترنت , نرم افزارهای مختلف , نرم افزارهای کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: آموزش ادامه دانلود با Internet Download manager , دانلود ناتمام‌ها با Internet Download manager , آموزش تمام کردن دانلود در سیستم دیگر , ترفندهای دانلود منیجر , روش ادامه دانلود در سیستم دیگر , ادامه دانلود ناتمام , ترفند دانلود فایل ناتمام در جای دیگر , نحوه ادامه دانلود فایل‌ها در جای دیگر , آموزش IDM , آموزش فارسی IDM , ترفندهای جدید اینترنت دانلود منیجر ,
تاریخ : چهار شنبه 6 آذر 1392
بازدید : 2909
نویسنده : وب سایت پی سی اید

اگر دوست دارید پس از Logoff شدن رایانه شما همچنان ارتباط شما با اینترنت برقرار باشد، می‌توانید از طریق روش زیر این عمل را در تمام نسخه‌های ویندوز انجام دهید:



:: موضوعات مرتبط: آموزش ویندوز , ویندوز 8 , ویندوز Xp،7 , ,
:: برچسب‌ها: آموزش ویندوز , قطع نشدن اینترنت پس از logoff , عدم قطعی اینترنت پس از logoff , راه های قطع نشدن اینترنت پس از ریست شدن , ترفند های رجیستری , روش تغییر در رجیستری , تغییر رجیستری ویندور 8 , آموزش رجیستری ویندوز , پس از logoff اینترنت قطع نشود , ,

همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 416
بازدید دیروز : 827
بازدید هفته : 1243
بازدید ماه : 5940
بازدید کل : 549330
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com